Exclusive Seglinges Swift

Jag är så stolt!

Vilken hund han är! Och vilken otroligt duktig förare Swift har i Malin.

2007 blev de Årets Agilityhund och i år har de vunnit premiärupplagan av Exclusive Agility Series plus har de vunnit DM.
Swift blev godkänd vallhund 2006 och i år kom han 2.a på vårt vallnings-KM på fina 83 p. 
Han tävlade KM i vallning dagen innan han satte punkt och vann Exclusive-serien i agility. Snacka om att kunna göra både och 🙂

GK Vallh Pr SAgCh SAg(hopp)Ch FiAgCh Seglinges Swift

Foto: Petra Strand


Foto: Ann Björkenius

swift_malin_aa
Foto: Anita Axelsson

Hittade denna artikel i tidningen idag!. swift_tidning

Här är slutresultatet:

swift_exclusive

9 svar to “Exclusive Seglinges Swift”

  1. SUPERSWIFTEN!! Fantasktiskt kul – mångsidig, snygg och bäst 🙂

  2. Jag förstår att du är stolt! 😀 VILKET TEAM! Många många grattis 😀

    Tack för valltips. Jag känner mig inte redo för Young handler tävligen… jag är inte redo, Kate kan säkert. Men nu har jag möjlighet att träna på egna får så träna träna träna så kanske 🙂

  3. Swift o Malin är otrilig duktiga! Och Malin själv är så modest av deras succé. Stort grattis till Super Team!!

    Ni alla är så himla duktiga där; du själv också med utmärkt Kung Knut! Tack för en aktiv och lärorik vecka Eva! :)) Den enda sak jag INTE saknar är rödbruna får… ;D

  4. Ja ett jättegrattis till båda, fan vad ni är överlägset bäst!! 😀

  5. Helt otroligt, de är ett absolut grymt Team tillsammans..

  6. Grymt imponerande 😀

  7. Grattis till alla – uppfödare, förare och hund! Mycket imponerande! Håller alltid en extra tumme för Swiften och är helt slut efter varje lopp de gör. Verkligen slit o kämpatag från start till mål. Väntar på mästerskapstitlar…

  8. Eva-Britt Says:

    Åh vad det gläder ett modershjärta när alla skriver så fantastiska kommentarer om min lilla tös och hennnes otroliga hund. Lite fuktigt blir det i ögat.

  9. Men shit så kul! Dundergrattis! Den här sorten går minsann inte av för hackor!

Lämna en kommentar