Till salu / skänkes … förrådröjning :)

I samband med att jag håller på och byter bil så har jag även börjat röja lite i förrådet. Hittade några saker som jag tänkte göra mig av med … bilder finns längre ner på sidan!

Bildskärm till dator – skänkes!

Laserskrivare HP – skänkes (den fungerade när den ställdes undan men här lämnas inga garantier, den är inte använd på ett par år)

Dragsele i läder – jättefiin lädersele som jag fick eller köpte av Tessi en gång i tiden som hade den till sin springer spaniel. Den är alltså till en ganska liten stor hund, ja ni ser hur den passar på Kelli. Halsringen mäter 20 x 15 cm. Pris: 100 kr Såld

Svart transportväska med blå detalj – den här har flugit både sheltie och bc-valp men jag köpte den till Ettan och hon har aldrig tyckt om den… Mått Längd 42, höjd 31, bredd 20 cm. Pris: 100 kr. Såld

Blå tygväska – transportväska för papillon – det här var Pyrets favorit. Hon flög  i den till Helsingfors en gång. Numera är den nog inte tillåten till flyg.  Mått ca 47×25 h 30. Pris 100 kr.

Barngrind/hundgrind – ställbar till dörröppning som är ca 90 cm. höjd 75 cm. Spänns fast i dörröppningen. Pris: 200 kr. Såld

Blank stålbur i bra kvalitet – passar papillon och kanske något större hund. 30 x 48 höjd 39. Pris 300 kr.

Svart stålbur – till stor hund, mått står på bilden. Pris: 300 kr. Såld

Klicka för större bilder!

8 svar to “Till salu / skänkes … förrådröjning :)”

  1. toktassarna Says:

    ”flygväskan”, kan man ha den på ryggen? Och hur länge kan en schappevalp tänkas få plats i den? 🙂

  2. Åsa jag tror inte den funkar på ryggen. Jag tror inte jag har sett en schappevalp så jag kan inte svara på hur länge den får plats i den. Den är liten och det är lågt i ”tak”.
    Om du ska bära valpen så rekommenderar jag en stor jacka som du snör åt i midjan med ett skärp.

  3. Karin & Ozzy Says:

    Jag vill paxa stor stålbur!

  4. Sorry Karin, hza hann fre!

  5. Karin & Ozzy Says:

    Äsch… ska köra O ett varv i tumlaren så får vi se o jag lägger ett bud på den lilla 😉

  6. Maria o Anni Says:

    Hej Eva!
    Ska hämta hem Bc valp från Holland.
    Är den svarta väskan godkänd för det?
    för då är jag intresserad.
    Maria i Linköping

  7. Jag kan inte lova att den r godknd. Hller den mtten s borde den duga. Jag har inte anvnt den sjlv fr att flyga, bara lnat ut den. Anki flg hem sin bc-valp i den, du kan ju hra med henne hur hon tyckte det fungerade. Kontakta mig s fr du kontaktinfo.

    Eva

  8. Maria o Anni Says:

    Hej!
    Du får gärna skicka kontaktinfo till Anki.
    Så ska jag ta reda på måtten den måste ha.
    Vet bara att den måste vara vatten tät i botten =)

Kommentera

