Vallhundsvalp…

Hittade av en slump en artikel som jag skrev för ett par år sedan i Omkring. Det är ett referat från en helg med Gunnhild Sindre från Norge. Jag tycker texten är aktuell, speciellt för er som nu har små blivande vallhundar! Tror jag ska ta och lägga ut den som en egen länk här på hemsidan. Tills vidare finns den här:
http://www.svak.se/sindre

6 svar to “Vallhundsvalp…”

  1. Jag gillar hennes tankesätt 🙂 Nyttig och intressant läsning, tack!

  2. Mycket intressant! Ska jag lägga på minnet ,-))

  3. Intressant Intressant å de e ju alltid skönt när man läser någon erfarens tankar å man inte e helt ute å cyklar själv 😉
    Voffis från oss

  4. veldig intressant!
    Kul,precis nu,som jeg har hatt 17 valpar:)

  5. […] för Anne Dahlin. Vi började med ett teoripass utan vovve och som jag förut kommenterat på Evas blog  så känns det alltid lika skönt när någon man inte helt avviker från någon erfarens […]

Kommentera

