Kelli vill också…

Kelli är helt besatt av valparna och vill in till dem HELA tiden. Flaxa tillåter det men säger åt henne då och då vem som bestämmer. Fick en del roliga bilder på det…

Se 24 nya bilder i galleriet. Välj gärna helskärmsvisning! Börjar bli rätt nöjd med vissa av bilderna… obs att jag inte använder fotoshop så det går säkert trolla en del med dem också 🙂


Jag gillar den här bilden, den säger en hel del 🙂 Finns att önska vad gäller skärpan men tog med den ändå.

19 svar to “Kelli vill också…”

  1. Ser bättre o bättre ut men du MÅSTE köpa en blixt så att du slipper de fula blixtögonen 🙂 Nu skuttar jag in i galleriet och kollar. Är det ovanligt att en så ung tik är så intresserad som Kelli är?

  2. jag tror hon känner sig jämnårig 😉

  3. Näe, Kelli e ju bara föööööööör gulli med valpisarna 🙂
    Trombi ÄLSKADE valpisar när han var yngre än 1 år…sen vände det helt…men men, Trombi e ju som sagt var, just en Trombi 😉

  4. Jag vet inte om det är ovanligt. Hon leker inte med dem (än), hon är faktiskt mammig med dem. Putsar och donare, bara myser liksom. Gulligt är det! 😀
    Blixt var det ja… som sagt julklappslistan blir dyr i år 😉

  5. Supergullig hon är! Tvättar o fixar och donar…

  6. Hon praktiserar inför framtiden! 😀

    Jag kanske ska ”glömma” min blixt hos dig ikväll… 😛 😛

  7. Gillar toffgnaget förresten! ”Hämta husses tofflor” är väl en av grundkunskaperna i ett hundliv ;).

  8. Cissi var också jättepysslig med Pegs valpar, hon borde ha varit ungefär jämngammal med Kellie när vi hade dom. Det var jätteroligt att studera dom.

  9. Naaw lilla söta galna Kelli 😉 Hon är ju för go.

    Vilka jätte fina bilder Eva! Oj va jag längtar till lördag..

  10. Jättefina bilder! Gullig Kelli är med valpisarna 🙂
    Vad är det för speciell blixt som behövs för att ta bort ”blink i ögonen”? något jag skulle behöva!

  11. Det är väl perfekt att Kelli också vill. Lagom tills det är dags för henne har jag hunnit övertala Karl om att vi behöver en till hund så sätt upp mig på valplistan! 😛

  12. Thereze, en externblixt som riktar upp ljuset och ljusar upp bilden lite lagom istället för att flasha rätt i ansiktet på det man fotar. 🙂

  13. Hihi Petra, då har Kelli tre på sin kölista och jag har inte ens planerat en kull på henne 🙂 🙂 Roligt!

  14. Vem skulle INTE vilja ha en Kellivalp 😉

  15. Hjälp, jag vill också sätta mig upp på listan, annars är alla valparna tingat före hon är ett år gammal! ;D

  16. Å jag älskar den där bilden i galleriet där Kelli lagt sig till med Flaxatunga!

  17. Katarina med Fixa Says:

    Jag och Fixa vill också ha en Kelli-valp!

  18. Vilka härlig bilder. Det är verkligen tur att en BC är för stor för mig, för man blir sugen 😉
    Kram
    Reneth

  19. Hahaha det här är lite sjukt… Kelli är 8 månader och har fem valpköpare på kö :mrgreen:
    Hejja Kelli! nu gäller det leva upp till ryktet 😆

Kommentera

