Kelli börjar med fösning

5 svar to “Kelli börjar med fösning”

  1. Oj vad fin hon är!!! Super duktigt! :O

  2. Vilken naturbegåvning hon är! 😉 Jag tycker fösningen är svår.. Kate vill gärna glida undan och stoppa fåren i balanspunkten. Istället för att ta tag i fåren och gå framåt. Ursh jag är dålig på att bibehålla det hon egentligen kan… men jag lär mig, tror jag.
    FIN ÄR KELLI IAF!

  3. Fösningen ÄR svår i början.
    Det syns ju tydligt på filmen att Kelli glider mot balanspunkten, det är inget konstigt med det.
    Det jag är väldigt nöjd med och som syns på filmen, är att Kelli har sån känsla för tempo.
    Nu är det bara kämpa på, gå gå gå gå gå med djur… och gärna djur som ger lite motstånd.

  4. Oj oj vilken sköning! Bara fånga upp det goda i lugn och ro ser det ut som.Vilken rolig tid!!! L

  5. Underbart, kör du lite sådana här grundläggande övningar med Oj innan jag hämtar hem henne?

Kommentera

