2 veckor

Solen orkade nästan fram för en stund sen, oj vad det piggar upp.
Annars är det ju valparna som är det stora solskenet just nu. Så underbart när de så sakteliga öppnar ögonen och plötsligt blir små individer. Alla har inte öppnat helt men nästa vecka kära läsare, då blir det riktiga ögonbilder. Ska ju bli spännande se om någon får pappas blåöga.
Annars är tiden ur led tycker Kelli… Bilden talar för sig själv.

Och vad kan man säga om gula kantareller den 18 november?!

7 svar to “2 veckor”

  1. Naaaaaaw vad annorlunda det blir när de har ögon!!!! Åååååå!!!

  2. Haha gillar bilden med Kelli.. =) O så söta små valpisar också såklart.

  3. ANNA Ronquist Says:

    Kelli är nog en förklädd tervueren… När Maggie bodde hemma ( nu bor hon ju i himlen ) så kunde hon möblera om helt under tiden man själv var borta. Var man hemma hände aldrig någonting. Jag var säker på att man slapp alla sådana problem med BC. Har nog köpt mina BC från RÄTT uppfödare…

  4. Tessan,Chippen & Oj Says:

    Jisses vilka godingar! Vore ju jättehäftigt om någon fick ett blåttöga eller två…

  5. Det borde va FÖRBJUDET att visa upp såna sötnosar 😀 Vi kan ju ju få ”valpsjuka” allihop, eller få och få… den kan iallfall bli ÄNNU värre 😉

  6. Hallå där jag ser två Seglingeavkommor i bakgrunden och Kelli ser ju helt oskyldig ut 😉
    Jag tror inte att mina Sam valpar har nåt blått öga det borde ju synas nu. Lika glad är jag för det,jag gillar bruna ögon.
    Här är det storm och kolsvart redan kl. 4 usch och fy.

  7. ANNA Ronquist Says:

    Haha – Kelli ser allt annat än oskyldig ut 😉
    Puss på dig ÅSA

Kommentera

