Pigment

Anna var här igårkväll och växte nästan fast i valplådan… :mrgreen: Ni måste kolla bilder i hennes blogg! Jag bara måste skaffa mig en bra kamera… hur svårt kan det va att shoppa loss lite? brukar  inte vara särskilt svårt ellerhur?
Snodde ett par bilder, jag bara älskar de här närbilderna där man ser ”allt”.
Kolla hur de börjar få pigment på nos och trampdynor, nästan så man ser hur det växer fram med blotta ögat!
091108_8
Små klor som snart måste klippas…

091108_5
Kolla tunggreppet! SÅ sött så man svimmar 😆

8 svar to “Pigment”

  1. Jag önskar så att jag kunde få bosätta mig i valplådan 😉
    Tänk att Anna fick vara med och uppleva detta – det är inte alla förunnat!

  2. Klart du ska ha en riktig kamera! 🙂 Jag kan råda dig lite. Bjuder du på thé i valplådan? 😉

  3. Vem var det egentligen som vann gissningstävlingen och vad blir namnet?

  4. Pernilla & Hedda Says:

    Kan inte sluta plåga mig, så jag går in varje dag för att titta på sötnosarna! 😉

    Fina valpisar och Annas foton är ju helt fantastiska. 🙂
    Det här kommer nog att bli Sveriges mest dokumenterade kull … och vi är många som vill titta! 😀

  5. Karin MD var först att gissa på 3+3 och har lämnat namnförslaget Joy! Även Petra gissade på 3+3.

  6. Grundkravet på valpköparna har varit att de lovar att blogga varje dag. 😉

  7. Tack för igår! Vi var ganska slutkörda både India o jag när vi åkte hem. Idag blir det agility men sedan kör vi igång med fösningsträningen. Nu j-ar ska det gå! Glömde att säga att jag tycker att Knut är världens pudding! kram från Ylva (valparna är riktiga godingar de också)

Kommentera

