Valpning nalkas

6.55 hane

0540 tik

0639 två hanar hittills…

00.55 bäddar hässjar bäddar slickar osv. Sover ca 20 min i stöten… Forts följer… Zzz

Nu är klockan 18.30 och Flaxas temp är fortfarande under 37,0. Hon har matvägrat men äter nu när de andra hundarna äter. Hon hässjar lite och bäddar en del men är lugn. Det putar och rör sig i magen.
Vi är redo för en lång natt… men jag tror det dröjer till i morgon bitti. Skriver här i bloggen när det händer nåt.

Valplägret är fixat!

14 svar to “Valpning nalkas”

  1. Hur ska detta gå om jag behöver kolla här varannan minut? Jag behöver ju sova! 😉

    Spännande i alla fall, lycka till!

  2. Jag håller tummarna för en smidig och lätt förlossning!
    /Minou i Örebro

  3. Hoppas du har laddat m bra film, glögg o pepparkakor! 🙂 Men det kanske e lite för tidigt denna valpning…

  4. Vad spännande! Får se om det blir valpisar inatt… 🙂 Lycka till! Kram

  5. Oj, så spännande och jag som måste hoppa (oj det var en sanning med modifikation) i säng.. Lycka till
    Kram
    Reneth

  6. Oj, så spännande och jag som måste hoppa (oj det var en saning med modifikation) i säng. Lycka Till
    Kram
    Reneth

  7. ÅHHH, så roligt. Hoppas att allt går bra. Vi håller tummarna för en STOR kull!

    ANNA

  8. Heja flaxa!!!
    Anna

  9. Jag känner att jag ligger bra till i den viktiga tävlingen. Seglinges GeKås kanske…

  10. Oj så kul! Foton Eva, foton 😉

  11. Åh va roligt =)

  12. Åh vad skoj att det pluppat ut söta valpisar!
    Hoppas hela valpningen går/gått bra.

    Voffis Elle & Doggsen

  13. vad små o fina de är =)

    ANNA

  14. Å vad spännande, heja Flaxa!

Kommentera

