Gissningsleken :)

Verkligen roligt att så många engagerar sig i den kommande kullen 🙂

Så här ser listan ut just nu!

Annelie 0+5
Jasna 1+5
Anja L 3+1 (Safe)
Petra 3+3 (upptaget)
Anja H 2+2 (Fleece)
Lisa L 5+2
Sandra H 2+6
Joski 4+3 (upptaget)
Per S 5+2
Ann 3+4 (upptaget)
Åsa R 3+6 (Kurt bara så jag vet..)
Sari 6+1  😮
Therese L 5+3
Elle 2+3
Malin E 4+4 (Iss)
Åhza 4+3
Åsa W  4+2
Karin MD 3+3
Anna M 6+2
Maria OK 3+4
Anna R 3+6

Åsa o Bosses tik Lot har fått 5 fina Sam-valpar – se bilder här!

6 svar to “Gissningsleken :)”

  1. Jag skulle också gissa på 3+3 men såg att det var redan taget!

  2. 3+1 (Safe)

  3. Måste ju gissa jag också
    1 hane 5 tikar
    Tjing

  4. Måste ju också gissa 🙂 Tror på 5 tikar 🙂 Stort grattis till fina framgångar på Gotland!! Jätteroligt!

  5. Är det svårt att byta bilder på förstasidan ? Kelli skulle säkert vilja ha Busy´s plats och Sia kunde ju få en bild med lite skärpa. Nu stack JAG ut hakan, har redan ångrat det jag skrev men nu kan jag inte banga..
    Puss

  6. Vinner man att döpa en valp?? Jag har ett kanonnamn! Tyvärr ingen travhäst men det kanske funkar i alla fall 😉

Kommentera

