Kelli bilder

Petra var här för nån vecka sen och jag har fått massor av fina bilder på Kelli! tack Petra! (BTW så har Kellis meritlista utökats… 😯 )

Klicka för större bild!

Flaxavalpar
Anna har lagt ut en film på ultraljudet – filmat med iPhone – en sån ska jag köpa, frågan är bara var?

Gissningstävling på kullstorleken! Vinnaren får döpa en valp :mrgreen: 
Namnet ska vara enstavigt eller väldigt kort tvåstavigt typ Sia 🙂 så sätt igång och fundera nu!!

Hane+Tik
Ann 3+4 (upptaget)
Åsa R 3+6 (Kurt bara så jag vet..)
Sari 6+1  😮
Therese L 5+3
Elle 2+3
Malin E 4+4 (Iss)
Åhza 4+3
Åsa W  4+2
Karin MD 3+3
Anna M 6+2
Maria OK 3+4
Anna R 3+6

16 svar to “Kelli bilder”

  1. Jag gissar på 4+3. Är väldigt säker på det! 😀

  2. Vilka jättefina bilder!Ordentligt med både koncentration och öron! L

  3. 4+4 som två av dem bästa kullar jag vet 🙂

    En liten Iss, vill vi ha.

  4. Åh vad fin hon e din Kelli! Vicka örooooooon! Kan väl inte bli mycket ståtligare 🙂

    Jag gissar på 2+3.

    Läste lite fort först och tänkte att vicken vågad tävling – gissar man rätt får man KÖPA en valp 😉

    Hälsningar
    Elle o voffsarna

    P.S. Lilla Ed har fått träffa får på ”riktigt” för första gången och OJ vad han ääääälskade dom!

  5. Åh vilken härlig modell!!! 😀 😀 Måste komma o pussa snart!! E på KS akuten 1 vecka till sen kanske lite lugnare..

    Kramar!!

  6. Hmm vi gissar på

    5+3

    Fin fina Kelli =) riktig liten läckerbit

  7. Köp på Tre. Antingen via webben eller gå in i en butik. 🙂

  8. Sari+gänget Says:

    Åh, vilken liten läckerbit hon är 🙂

    Grattis till kommande valpar, de kommer att vara 6+1 😉

    Lycka till!!!

  9. Vilken läckerbit Kelli är! 😀

    Så tråkigt att jag bor så långt ifrån dig nu för tiden, hade varit roligt att komma och hälsa på. Någon gång kanske 🙂

  10. Fina bilder, bara att ta fram nål och tråd för Kittys täcke måste lagas;)
    3+6 tror jag och den ska heta KURT bara så du vet……

  11. Men tänk vad konstigt, det var någon som sa i helgen att Kelli inte haft sönder något??? Jaja, vi får reda ut det i helgen över en ny dunk vin 🙂 Jag gissar på 3 hanar + 4 tikar.

  12. Åsa, har du redan börjat träna inkallning? Det ryktas om att det ropades väldigt mycket och väldigt högt på KURT i Säter för en vecka sedan?

  13. 5+2 blir det!

  14. Du har helt rätt Ewa men jag skulle aldrig skaffa en Kurt till, jobbigt nog med en gammal döv terrier !!!!

  15. Oj jag tycker om lilla Kelli -även om mina skor gick sönder efter en besök hos er. 😀

    Jag säger 4 + 3.

  16. Jag gissar på 2 + 6, eller är det bara önsketänkande? 😉

Kommentera

