Kelli

Jösses amalia, här ringer oroliga uppfödare och tror att man vill lämna tillbaks valpen (se gårdagens inlägg) …
Just joking you know! Det är så roligt att retas lite. Just nu ligger Kelli så här:kelli_16v_sovplats 
Påminner om nån hund i Andrarum tror jag bestämt – kan det vara papsen? 😀

För säkerhet skull så ingen tror att jag på något sätt är missnöjd…. Så snodde Kelli och jag ihop en väl nyanserad 😉  film. Varsågod sätt dig till rätta och njut – Here she comes! 

Simply The Best… :mrgreen:

10 svar to “Kelli”

  1. Hur söt kan man vara egentligen? Haha nästan så hon ser ut som en kelpie ibland 😛 Uppåtstående öron o allt. thihi

  2. ÅÅååååå. Jag är ju en ”sucker” för korthårigt! Hon är så fin!

  3. Helt ljuvlig! L

  4. Hon är så GULLIG! Ser så pigg och härlig ut, skön uppsyn!

  5. Vilket kanonfilm fick en tår i ögat och musikvalet var ju helt perfekt på en helt underbar liten Kelli. Är så glad att hon är hos dig 😉 Love you

  6. sarahclaesson Says:

    Men… jag trodde det var en BC du hade inte en working kelpie 😉

  7. Är vi i resten av Seglingegänget helt dissade nu?

  8. Hahaha ja nu är alla andra helt kassa 😈

  9. windann Says:

    Jadu Toni, vad säger du, ska vi dissa Eva i husvagnen i Sundsvall kanske 😉 Eller så får vi tala om för henne vad som gäller 🙂
    Kram Ann

  10. Duktig hon är 🙂
    Ska kolla vad Monster säger om fåren idag tänkte jag 😛

Kommentera

