SM-silver

Seglinges Amulett ”Ettan” och jag tog  S I L V E R  med vårt lag PapilLONE STARs! 
IMG_0667
Eva & Ettan, Eva-Marie & Piraya, Åsa & Lovis, Lena & Lycka.
Foto: Anna Käll

Fames lag låg tvåa efter första dagen men sen diskade vi ut oss på söndan. Svårt fixa så svåra banor på tre hundar. Puss & kram till ormbitne Flipp och Ann som tvingades stanna hemma (och vara hundvakt till Knut & Kelli).

Tusen tack alla som peppat och stöttat före under och efter SM.et! Jag är lite nojjig och kan inte svara TACK på Lycka till… knasigt, jag vet, försöker slingra mig med kryptiska svar…  men jag ÄR tacksam!!!  

Tack för alla grattisar efteråt på plats, på telefon, sms, mail, gästbok och jag vet itne vad! Det värmer oerhört att så många hejar och följer oss! Jag har inte hunnit svara alla men jag läser och uppskattar det mycket ska ni veta! Kram alla!

Ska berätta mer när jag packat upp och avverkat lite högar på skrivbordet 😀

16 svar to “SM-silver”

  1. toktassarna Says:

    Bästa Ettan och bästa laget!

  2. Härligt jobbat Eva o Ettan!

    GRATTIS

  3. Garttis grattis!!!! 🙂
    kraamar från blåsiga Skåneland :o)

  4. HAHA jag säger inte heller tack av vidskepelse 😀

  5. Maria med Neena Says:

    Säger inte heller tack… 😉 Grattis!!!

  6. Grattis! Ni är så duktiga…

  7. Ia och Atas & Linn Says:

    GRATTIS! Jäklar vad duktiga ni är. Puss till lilla Ettan från oss.

  8. GRATTIS till hela laget!! 😀

  9. sarahclaesson Says:

    G*R*A*T*T*I*S !!!!!!!
    Papilone Stars är bäst!!!!!!!!

    Ps; jag kan inte heller svara ”tack” på ”lycka till” 🙂

  10. Grattis igen 🙂 En riktigt härlig bild som Anna har tagit på laget.

    Kram
    Reneth, Iddi och Ariana

  11. Grattis igen !
    Ja det gick ju inte riktigt att hålla tårarna tillbaka när ni gjorde erat ärevarv, kul var det 😉

  12. Jääättestooort Grattis!!! Agility är ofta starka känslor, som man kan ska ta vara på och njuta av ordentligt när man lyckas 🙂

  13. GRATTIIIIIS igen 😀

  14. STORT GRATTIS!!!!

  15. Grattis Pappis-stjärnorna!!

    Jag är fortfarande lite hes sen helgen!
    Men det var det värt!

    Ni är såå duktiga!!

  16. Här kommer ett lite sent GRATTIS .. men bättre sent än aldrig
    Har ju varit lite handikappad med min brutna handled (aj aj .. ont ont )
    Fast jag har ändå följ SM Online .. och blev så HIMLA GLAD när NI i LAGET grejade det
    Känner ju lite extra för Er då jag varit med tidigare och ”tagit” en vinst med laget

    Kände känslan att Ni kunde fokusera när det väl gällde .. DET GILLAR JAG !! ..

    NI ÄR BÄST !!!

Kommentera

