Råttor i skafferiet…

kelli_9v_tunna3

7 svar to “Råttor i skafferiet…”

  1. Hahahaha, Du kommer att få mycket roligt med den hunden. Eller den med dig…

    Förstår vad Åsa menade när hon tyckte det var skönt att ligisttöserna hade åkt ,-))

  2. så söööööt!!
    Tänk vad mycket nytt du kommer kunna shoppa nu, helt utan dåligt samvete!
    skor, köksmöbler, plånböcker, skor, soffa, vantar, skooooor 🙂

  3. HAHA! ”Når man så får man” 😀

  4. hon är underbar! 😀 håller tummarna att hon inte får samma röstresurser som min kortis… fast du har ju fuskfame 😉

  5. Hedvig Says:

    Haha då fick jag en föraning om vad jag har att vänta mig 😉

  6. Företagsamt! 🙂

  7. Häftigt att dom känns så trygga, jag måste ju medge att vi inte haft tid till så mycket social träning här hemma dom sista veckorna men det kanske bara är positivt..

Kommentera

