6 nya familjemedlemmar…

Ja vilken helg! Kommer uppdatera med fler filmer i föregående inlägg….
När jag landat hemma ikväll dök det plötsligt upp två röda bilar på uppfarten. Kände direkt igen dem. Ann och Anna med familjer! Så kul att de kommer och hälsar på, tänkte jag… vad ovanligt. Och konstigt att inte Ann sa nåt eftersom vi umgåtts hela helgen…
Då visar det sig att de kokat ihop en överraskning till mig. En lite för tidig födelsedagspresent! Inte klokt vilka vänner man har! SÅ HIMLA GULLIGA!!! Jag blir alldeles tårögd när jag tänker på det.

Vad kan det vara i paketet….????
eva_kycklingpresent

kycklingar
Sex kycklingar som är kläckta IDAG!!!

kyckling_mattias
Kan det bli sötare?

Anna hade fixat rabarberpaj med glass och delikatessvaniljyougurt. Så himla gott!
Och lilla Valter var på strålande humör, måste bara ta med den bilden.
valter
Vilket kalas jag fick!

TUSEN TACK UNDERBARA NI!!!

Foto: Ann Björkenius

10 svar to “6 nya familjemedlemmar…”

  1. Haha när Ann skvallrade tidigare idag om planerna så skrattade jag gott. Verkligen en kul idé och vad gulliga de var!

  2. Det där hade jag gärna velat se. Hönstokig som jag är. Och du vet väl att jag är en d-j på omelett ,-))

    Hörde att de skickade med mat för ett helt hönseri!

  3. å vad mysigt och vilka vänner! 😀

  4. GRATTIS på födelsedag!!!

    Och ett ännu STÖRRE GRATTIS till VINSTEN med Knut!!! Ni kommer att bli GRYMMA!!!!

    Kram

  5. Vilka små sötnosar:-) och grattis !!!

    Monia

  6. Hedvig Says:

    Kul 😀 Nu kan du äta ägg med gott samvete 😉 Och grattis i förskott! (för du har väl inte fyllt än?)

  7. Grattis grattis! Vi är väl jämngamla tror jag, var det 26 eller 27 du fyller 🙂

  8. Gud vilka sötingar Grattis..

  9. Det blir ekologiska bakverk hemma hos Er i fortsättningen alltså!! 🙂

    Tur du inte har nån terrier kvar…

    Grattulationerna får vänta till på lördag!!

    Kul med en vinst med Kung-Knut!!

  10. Vilka söta, båda dina vänner och dina nya familjemedlemmar! Grattis i förskott 😀

Kommentera

