Ettan och fåren…

ettan_outrun ettan_hmmmettan_manysheep

Foto Åsa Ramberg

8 svar to “Ettan och fåren…”

  1. haha är nog en liten vallhund i henne =) Gud så söt

  2. Anja Lehtiö Says:

    Men hjälp så gullig hon är, fåren ser ut att inte tro sina ögon :o)

  3. Men åh så gulligt. Nån gång ska jag ha en liten papillon!

  4. Helt underbar! Pappis power när den är som bäst. Det är dte jag alltid sagt, det går att göra ALLT med en papillon 🙂

  5. Thats my kind of girl 🙂
    Där ser de, de där långbenta, att det inte är så svårt att flytta får. Fattar inte varför de tränar och tränar…

  6. Hon är ju bara helt underbar!
    Det här är Pappis power!

  7. Härliga Ettan 🙂 Nästa gång Busy är hemma ska jag kolla om takterna sitter i. Hon kan ju få hjälpa mig och valla valparna till exempel. Det skulle vara riktigt bra kan jag säga.
    Kram
    Reneth

  8. Åh vilka läckra bilder! Hon är helskön 😉

Lämna en kommentar