Elit My!

Idag har Johanna och Seglinges My tagit 1-pris i lydnadstrean och är därmed uppflyttade till elit! De fick ihop 275 p och kom på andra plats med samma poäng som vinnaren.Lite kvar att jobba på, säger Joski.

Jag tycker det var bra jag, och att ni är jätteduktiga! Många grattis! Puss på er! 🙂
myy_ida
Myy med lillmatte Ida. Foto Joski.

5 svar to “Elit My!”

  1. Söt bild och Grattis!!Ser ut att ha rätta takter för hund-jobb den lilla. Vi vill valla, har du mkt snö? Jag har inte fått ngn semla än , skulle kunna ta med till oss. (hehe mutor kan funka) L

  2. Va lik hon är Sia! 🙂

  3. Tjohoo Grattis Grattis=)

  4. Tack alla!

    Jag tycker att jag var en superstar, men min stackars matte är hopplös; hon bara tror att lydnad är liksom agility men det går inte att göra rörelser utan lov i lydnad… Men hon lär sig, jag bara måste vara patient… ;-D

    Myy (elit :-))

  5. Hur går det med lilla Femme? 😀

Kommentera

