Who’s who?

Vad tittar vi på?
Var är vi?
Vilket år är det?
Vad är det gröna i bakgrunden?
Vad är det för blått mellan stolarna? Vad tittar vi på?
 
 
4 svar to “Who’s who?”

  1. SM i Skutskär 2001. Anna, Eva, Sarah, Tina och Ann.

  2. Kunde inte sagt det bättre själv Malin;) Men blått mellan stolarna?? Det är ju inte gräs… det är ju grönt…
    Funderar vidare…

    ANNA

  3. Ha ha ha jag kände igen alla utom mig själv.
    Blått mellan stolarna, menar du Ettans väska med solroser på eller? Jag ser inget annat blått.

  4. Agility-SM hade jag också tippat på. Ni ser så fokuserade ut att jag inte känner igen er riktigt. Om det är 2001 så är vi inte där. Dilba började tävla officiellt hösten 2001, sista tävlingen Nybro, där hon vann startklass och klass 1 och Karlskrona där hon vann startklass och kom två i klass 2. Vårt första SM var 2003. Det där blå mellan stolarna ser ut att vara en sådna vadderad väska som man bär små godingar i, eftersom den inte är i Linköping så är den inte Busys. Då kan Sarah ha rätt, för 2001 var Ettan född, så mycket har jag koll på. Här har vi det underbart just nu, så jag hinner knappt läsa bloggar, men nu sover de små 🙂

Kommentera

