8 säckar Fårfor och en lyxsäng

Ettans nya lyxsäng
Ettan vann Folksam Cup-finalen i våras med vårt lag Papillone Stars. I pris var det presentkort på Granngården och ja, jag har inte utnyttjat det förrän nu 🙂
Det räckte till 8 säckar Fårfor, 2 saltstenar, 1 regntäcke och 1 lyxsäng 🙂
Nåja – så lyxig kanske den inte är men den är stor och hon kan vräka sig i den!
Sicken pingla!
Fårfor

8 svar to “8 säckar Fårfor och en lyxsäng”

  1. Jaha och om ni trodde att hon sov i den lilla sängen på natten så trodde ni fel…
    Kungen

  2. Snart kan ni få det dubbelt upp, två sängar blir väl jättebra 🙂 Eller är det Knuts tur att få en lyxsäng då? Lovis har förresten en liknande men hon använder den inte heller…

  3. Bud söker hjälp! Jag vet att jag sett bild på Knut i uppblåsbar krage i samband med hans skada. Var köpte du den och vilken storlek? jag införskaffade en medium men den är felkonstruerad eller för liten – Bud når såret i alla fall och är förvisad till tratt 😦

  4. Men hallå, det var väl inte bara Ettan som vann presentkort… Nu ska du inte glömma de stora duktiga tjejerna som visserligen ”bara” kom 2:a men presentkort vann även dom:)

  5. Lugn lugn nu… jag fick inte plats för mer i bilen 🙂
    2.a pris tjejerna ska shoppa nästa gång 😀

  6. Ettisen vet var man ska sova på natten 😉

  7. Det ser ut som en gosig bädd! =)

    Täntke höra om du eller om du vet någon på klubben som ska tävla på My Dog? Jag är lite sugen på att åka dit och ville kolla om det är någon annan som ska dit.

  8. En sådan säng ska man så klart ha om man är en prinsessa. Jag är ju lätt senil som du vet. Ozz, Piraya och Tigra var hos Tobbe och Nilla. Tobbe berättade att Ozz börjat att löpa. Det var väl inget problem för tiksydd har ni väl sa jag mitt nöt. Jupp ett som passar till en pappis typ sa Tobbe då. Tur att man är så knas att man får sig ett gott skratt ganska ofta.

Kommentera

